fbpx

ברוקר פנסיוני לארגונים ומערכת דיגיטלית חכמה: הפתרון שכל מעסיק חייב להכיר

הפתרון המושלם לניהול הפנסיוני של הארגון: חיסכון, שקיפות ויעילות בעזרת השירות המהפכני של cover

 

ניהול הפנסיה והביטוחים של העובדים הוא אתגר משמעותי עבור כל מעסיק. על מנת להבטיח שהעובדים מקבלים תנאים פנסיוניים מיטביים, חשוב להיות מעודכנים בכל שינוי ברגולציה, ולנהל את התהליך בצורה יעילה ושקופה. חברת קאבר מציעה פתרון חדשני הכולל שילוב של מנהל הסדר פנסיוני מקצועי, עם מערכת דיגיטלית חכמה, המסייעת למעסיקים בניהול התנאים הפנסיוניים והביטוחיים של עובדיהם

המחויבות הפנסיונית של המעסיקים

חוק פנסיה חובה

חוק פנסיה חובה, שהחל את תוקפו בשנת 2008, מחייב את כל המעסיקים להפריש סכומי כסף לקרן הפנסיה של כל עובד. החוק קובע כי המעסיק חייב להפריש על חשבונו לפחות 6.5% מגובה השכר הפנסיוני של העובד לקרן הפנסיה, והעובד צריך להפריש לפחות 6% נוספים ממשכורתו. בנוסף, המעסיק חייב להפריש 6% נוספים לטובת פיצויי פיטורים. בסך הכל, ההפרשות עומדות על 18.5% מהשכר הפנסיוני של העובד.

חובות המעסיק בניהול הפנסיה

חובת ביטוח פנסיוני לעובדים משמעותה כי על המעסיק לעמוד בכמה חובות מרכזיות, על מנת להבטיח שהעובדים מבוטחים בצורה נאותה:

 

1.בחירת קרן פנסיה מתאימה: המעסיק צריך להציע לעובדים קרן פנסיה נאותה שתספק להם תנאים טובים. עם זאת, לעובד שמורה הזכות לבחור את קרן הפנסיה ומסלולי ההשקעה הרצויים לו.

 

2.הפקדות חודשיות לפנסיה: ביצוע הפקדות חודשיות לקרן הפנסיה.

 

3.דיווח לרשויות: דיווח לרשויות המס ולרשויות הביטוח הלאומי על ההפקדות.

 

4. התעדכנות שוטפת במצב: בדיקה שוטפת של מצבם הפנסיוני של העובדים, במטרה לוודא שכל ההפקדות נעשו כראוי, וכי העובדים מכוסים בתנאים הנדרשים על פי החוק.

האתגרים שהניהול הפנסיוני העצמאי כרוך בהם

הניהול פנסיוני של תיקי העובדים על ידי המעסיק כרוך במספר אתגרים משמעותיים:

 

1.מורכבות רגולטורית: חוקי הפנסיה משתנים באופן תדיר, מה שמחייב מעקב ועדכונים שוטפים.

 

2.ניהול זמן ומשאבים: ניהול פנסיוני עצמאי דורש זמן ומשאבים רבים מהארגון.

 

3.חוסר שקיפות וידע: מעסיקים רבים אינם מודעים לכל התנאים והזכויות של העובדים, מה שעלול להוביל לטעויות ותקלות.

 

4.דמי ניהול גבוהים יותר: ניהול עצמאי לרוב אינו מוביל לחיסכון בדמי ניהול, לעומת ניהול על ידי חברה מקצועית כמו קאבר שיכולה להשיג תנאים טובים יותר לעובדים.

הפתרון של cover – שילוב מנצח של ברוקר פנסיוני ומערכת דיגיטלית חכמה

מדוע כדאי להיעזר בברוקר פנסיוני לניהול הפנסיוני של הארגון? 

ברוקר פנסיוני, הידוע גם כמנהל הסדר פנסיוני מטעם חברת קאבר, מספק למעסיקים פתרון מקצועי כולל לניהול הפנסיה של החברה והעובדים. מה השירות כולל? 

 

1.התאמה אישית: התאמת הפתרונות הפנסיוניים והביטוחיים המתאימים ביותר לצרכי הארגון והעובדים.

 

2.ייצוג מול הגופים המוסדיים: טיפול בכל ההתנהלות מול קרנות הפנסיה והגופים המוסדיים.

 

3.עדכונים שוטפים: מעקב אחר שינויים ברגולציה והתאמת הפתרונות בהתאם.

 

4.הוזלה של דמי הניהול: השגת תנאים טובים יותר ודמי ניהול נמוכים יותר לעובדים.

מה כוללת המערכת החכמה של cover? 

המערכת הדיגיטלית של קאבר משדרגת את ניהול הפנסיה ומביאה לשולחן כמה יתרונות חשובים:

 

1.שקיפות מקסימלית: המערכת מספקת שיקוף מלא של מצב הכספים של העובדים, בצורה נוחה וברורה.

 

2.ניהול פשוט ומרוכז: ניהול כל הפקדות הפנסיה, הדוחות והחשיפות במקום אחד.

 

3.חיסכון בזמן ובמשאבים: הפחתת הצורך בשיחות עם סוכני ביטוח חיצוניים וייעול תהליכי קליטת עובדים בארגון.

 

4.מעקב ועדכון נתונים רבעוני: המערכת מבצעת עדכון נתונים באופן רבעוני, מה שמבטיח שהמעסיקים תמיד מעודכנים במצב הפנסיוני של עובדיהם.

יתרונות מרכזיים למעסיקים ולעובדים

לא רק המעסיקים נהנים מהשירות המהפכני של קאבר. הפתרון המשולב של החברה מספק יתרונות רבים הן למעסיקים והן לעובדים:

 

1.מעטפת מותאמת אישית: התאמת מוצרים פנסיוניים וביטוחיים לצרכים האישיים של כל עובד.


2.שירות ותמיכה בכל מצב: ייצוג מול הגופים המוסדיים בכל נקודת שינוי בחיים.

 

3.שקיפות מלאה: שיקוף מצב הכספים בצורה הברורה ביותר, באמצעות דשבורד אישי וחכם לכל עובד.

 

4.חיסכון בעלויות: השגת תנאים טובים יותר ודמי ניהול נמוכים יותר לעובדים.

כיצד קאבר משפרת את ניהול הפנסיה בארגון? בואו נדבר במספרים

קאבר מציעה תפעול פנסיוני למעסיקים שמייעל את ניהול הפנסיה והביטוחים בארגון בדרכים הבאות:

 

1.חיסכון בדמי ניהול: שימוש במערכת של קאבר מאפשר חיסכון ממוצע של מעל 80% בדמי ניהול הפנסיה.

 

2.הפחתה בשיחות עם סוכנים חיצוניים: מערכת קאבר מפחיתה את כמות השיחות עם סוכנים חיצוניים ב-75%, מה שמוביל לניהול יעיל יותר של מחלקת הכספים והתפעול.

 

3.עלייה במהירות קליטת עובדים: השימוש בדשבורד מגדיל פי 2.5 את מהירות השלמת תהליך קליטת העובדים, מה שמקל על המעסיקים ומתבטא בהתאקלמות מהירה של עובדים חדשים.

 

4.ייעול מחלקת הכספים: השימוש במערכת מוביל לייעול מחלקת הכספים והתפעול בארגון פי 2.1 בהיבט הפנסיוני.

 

לסיכום, השירות המהפכני של קאבר מהווה פתרון חיוני למעסיקים המעוניינים לנהל בצורה יעילה, שקופה ומעודכנת את התנאים הפנסיוניים והביטוחיים של עובדיהם. השירות של קאבר מציע מעטפת כוללת של הנתונים של כל העובדים במקום אחד, לרבות הסטטוס הפנסיוני שלהם ונתונים חיוניים אחרים, שיעזרו לכם להישאר במעקב אחר העובדים, לא משנה עם איזה סוכן הם עובדים. כל זאת, תוך שמירה על התאמה אישית, שקיפות מלאה וחיסכון בזמן ובמשאבים.

 

אם גם אתם מעסיקים שרוצים להבטיח את התנאים הפנסיוניים הטובים ביותר עבור עובדיכם, צרו איתנו קשר לפרטים נוספים וקבלת דמו למערכת.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

לראות את כל החסכונות והפנסיה במקום אחד? עם cover זה אפשרי

שירות מהפכני מאפשר לכם לנהל את התיק הפנסיוני שלכם בכל...

חיסכון לטווח הארוך: טיפים מנצחים שיחסכו לכם אלפי שקלים

כולנו מנסים לחסוך בכל דרך אפשרית, אבל מתעלמים...

הצעת חוק אפשרית על השולחן: משיכת כספים מקרן ההשתלמות במס מופחת

כל מה שכדאי לדעת על משיכת כספים מקרן ההשתלמות...

למה כל מעסיק זקוק למנהל הסדר פנסיוני עם יכולות טכנולוגיות? הכירו את cover

השירות המהפכני שמספק פתרון הוליסטי לניהול הפנסיוני...

חיסכון פנסיוני בקליק: המהפכה הדיגיטלית שתשנה את עתידכם הכלכלי

מערכת מתקדמת מביאה בשורה חדשה לעולם החיסכון הפנסיוני:...