fbpx

גיליתם שהקולגות שלכם משלמים דמי ניהול נמוכים יותר? זה מה שעליכם לעשות

הוזלת דמי הניהול ויצירת תיק פנסיוני מיטבי בחמישה צעדים

 

חיסכון לפנסיה הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בתכנון הפיננסי האישי והמשפחתי. כיום, עם העלייה בתוחלת החיים ועם הצורך לממן הוצאות רבות יותר בגיל מבוגר, חשוב להקפיד לבנות תיק חיסכון פנסיוני איכותי, יציב וחכם שיניב את התשואה הגבוהה ביותר לאורך זמן.

 

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על היקף החיסכון הפנסיוני שלנו הם דמי הניהול שאנו משלמים על מכשירי החיסכון השונים כמו קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים ותוכניות חיסכון אחרות. גם הפרש קטן בדמי הניהול יכול להצטבר לסכומים גדולים מאוד לאורך עשרות השנים של חיי העבודה שלנו.

 

לכן, אם שמעתם מהקולגות ומהחברים שלכם שהם נהנים מתנאים טובים יותר ומשלמים דמי ניהול נמוכים יותר על הפנסיה, דעו שיש לכם מה לעשות וחשוב לבדוק את האפשרויות השונות לשיפור התנאים בשלל המוצרים המרכיבים את התיק הפנסיוני.

איך תעשו את זה? בעזרת 5 הצעדים הבאים:

1.ביצוע בדיקת תיק מקיפה במערכת הדיגיטלית החכמה של קאבר

בעבר, ביצוע בדיקה מלאה ומעמיקה של כל מרכיבי התיק הפנסיוני היה תהליך מורכב שדרש התערבות של סוכני ביטוח והשקעות. אך כיום, קיימים כלים טכנולוגיים חדשניים המאפשרים לבצע בדיקת תיק פנסיוני קלה, מהירה ומקיפה.

 

אחד הכלים המתקדמים ביותר הוא השירות הדיגיטלי של חברת cover – פלטפורמה המאפשרת לבצע בדיקה מלאה של התיק הפנסיוני שלכם במספר צעדים פשוטים ואפילו לקבל המלצות מותאמות אישית. התהליך הוא כזה: 

 

  • נכנסים לאזור האישי של קאבר ומזינים פרטים בסיסיים. 
  • המערכת החכמה מתחברת לכל הגופים הרלוונטיים (קרנות פנסיה, קופות גמל, חברות ביטוח וכו’) ומרכזת את הנתונים המלאים על מכשירי החיסכון שלכם.
  • המערכת מציגה בצורה ברורה ומפורטת את כל החסכונות והביטוחים בתיק הפנסיוני שלכם.
  • המערכת מבצעת ניתוח מעמיק של דמי הניהול, רמות הסיכון, מסלולי ההשקעה והתשואות הצפויות לפי קצב החיסכון הנוכחי שלכם.

2.קבלת המלצות להתייעלות וחיסכון בדמי הניהול

המערכת החכמה של cover לא רק סוקרת את התיק הפנסיוני הקיים, אלא גם מנתחת אותו לעומק ובודקת האם קיימים מכשירי חיסכון אחרים שיכולים להיות רלוונטיים ואטרקטיביים יותר עבורכם.


המערכת משווה בין המוצרים השונים, ואף מציעה חלופות ספציפיות, באמצעותן ניתן להפחית את דמי הניהול שאתם משלמים כיום, תוך שמירה על רמת הסיכון וצפי התשואה המתאימים לכם. ההמלצות כוללות גם חישובים מפורטים של סכומי החיסכון בדמי הניהול, שיצטברו לאורך זמן, במידה ותעברו למוצר המומלץ.

 

התובנות וההמלצות המתקבלות במערכת מתייחסות לסוגי המוצרים והמסלולים השונים, כמו למשל: קרנות פנסיה בדמי ניהול נמוכים, קופות גמל להשקעה חדשות ומשתלמות, מוצרי ביטוח ופנסיה משופרים ועוד.

3.בחינת ההמלצות עם סוכן הביטוח הפנסיוני

בחנתם את התובנות וההמלצות שקיבלתם מהמערכת של cover? השלב הבא הוא לפנות לסוכן הביטוח שלכם כדי לדון בכל הפרטים הנוגעים לתיק הפנסיוני שלכם.

 

חשוב לקיים שיח פתוח עם סוכן הביטוח הפנסיוני כדי לקבל הסבר מקצועי על המשמעויות של המעבר למוצרים החדשים המומלצים.

 

סוכן פנסיוני מקצועי ומיומן של חברת cover יוכל לערוך בדיקת ביטוחים ופנסיה ולהעניק לכם שירות מקצועי וניהול של כל החסכונות והביטוחים הפנסיוניים שלכם, בהתחשב במאפיינים האישיים והתעסוקתיים הייחודיים שלכם. שילוב של המערכת הדיגיטלית החכמה של קאבר וניהול פנסיוני של מומחה מטעם החברה, יאפשר לכם לנהל את התיק הפנסיוני בצורה יעילה, נוחה ומיטבית לאורך שנים רבות.

4.קבלת החלטה מושכלת המבוססת על כל הנתונים

לאחר שתקבלו את כל המידע הרלוונטי ממהמערכת ומהסוכן של cover, תוכלו לשקול בצורה מושכלת את ההחלטה הנכונה ביותר לגבי עתיד החיסכון הפנסיוני שלכם.

 

אם תחליטו לעבור למוצרים פנסיוניים אחרים בדמי ניהול נמוכים יותר ופוטנציאל תשואה גבוה יותר – הסוכן יוכל לסייע לכם בביצוע המעבר בפועל ולוודא שהכספים והזכויות שלכם יועברו בצורה חלקה וראויה. 

 

מנגד, אם תבחרו להישאר במכשירי החיסכון הקיימים, תוכלו להיות רגועים שבדקתם את כל החלופות הזמינות וקיבלתם החלטה מושכלת בעזרת מומחים.

5.בדיקה וניטור שוטפים של התיק הפנסיוני

סיימתם את התהליך הראשוני של בחינת החלופות ושיפור תנאי התיק הפנסיוני – מה עכשיו?

 

כדי לוודא שאתם נשארים על המסלול הנכון וממשיכים לתחזק תיק פנסיוני המדויק לצרכים שלכם, חשוב לשמור על הרגל של בדיקה ובקרה תקופתיות.

 

תנאי השוק ודמי הניהול של מכשירי החיסכון השונים משתנים באופן תדיר, כך שעליכם להיות ערניים ולהמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בתחום כדי לוודא שאתם ממשיכים להנות מתנאים אופטימליים. 

 

באמצעות שימוש שוטף בפלטפורמה הדיגיטלית של cover, תוכלו לבצע ניטור שוטף של התיק הפנסיוני, להשוות בין המוצרים השונים ואף לקבל התראות אוטומטיות במידה ותהיה היתכנות למסלול או למוצר פנסיוני משתלם יותר.

 

שימוש נכון בטכנולוגיה חכמה, בשילוב שירות מקצועי ואישי מסוכן פנסיוני של cover, יוכלו לסייע לכם להשיג חיסכון פנסיוני איכותי ומניב ולהימנע מעלויות מיותרות של דמי ניהול גבוהים.

 

בעולם כלכלי ופנסיוני המשתנה ללא הרף, חשוב להישאר ערניים ולבצע בדיקות סדירות של התיק הפנסיוני שלכם כדי לסלול לעצמכם דרך בטוחה לעתיד הפיננסי שאתם רוצים. 

 

לחצו כאן כדי להצטרף למערכת החכמה של קאבר ולקבוע שיחה מקצועית עם מומחה פנסיוני מורשה. השירות ללא תשלום וללא התחייבות. 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

הדרך המהירה והחכמה לבדיקת קרן הפנסיה שלכם: הכירו את cover

קאבר מציעה שירות אנושי ומקצועי לצד טכנולוגיה חכמה –...

עושים את זה פשוט: מהי חובת ביטוח פנסיוני לעובד?

מהם הסכומים שהמעסיקים חייבים להפריש עבור עובדיהם ואיך...

אתם לא לבד: מה עושים כאשר המעסיק לא מפריש לפנסיה?

אי הפרשה לפנסיה הרבה יותר נפוצה ממה שאולי נדמה לכם....

מתעניינים בפנסיה? קבלו לקסיקון מקיף בעולם הפנסיה והביטוח

בין אם אתם קרובים לגיל הפנסיה ובין אם אתם צעירים שרק...

הכל במקום אחד: איתור החסכונות הפנסיוניים והביטוחים בקליק

פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת מרכזת את כל המידע הפנסיוני...