fbpx

האם הטכנולוגיה הזו תחליף את המשווק הפנסיוני? המהפכה של Cover

חברת סטארט-אפ פיתחה פלטפורמה דיגיטלית ייחודית, המשלבת את היתרונות של השיווק הפנסיוני המקצועי, יחד עם יכולות הטכנולוגיה המתקדמת. מערכת חדשנית סוקרת את הנתונים האישיים של הלקוחות, מפיקה תובנות ומציעה המלצות, ללא מחויבות לחברות ביטוח או לבתי השקעות ספציפיים, מה שמבטיח אובייקטיביות מלאה. הכירו את הדור הבא של הניהול הפיננסי

 

בעולם הפנסיה והביטוח המורכב של ימינו, תפקידו של המשווק הפנסיוני הוא משמעותי, אך אינו נטול אתגרים. משווק פנסיוני הוא בעל רישיון ממשרד האוצר, המורשה לשווק מוצרים פנסיוניים כמו קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחי מנהלים. אולם, חשוב להבין כי לעובדים בתפקיד זה יש לעתים קרובות אינטרס מובנה – הם נדרשים לשווק מוצרים של חברות ספציפיות שהם פועלים מטעמן. בדרך זו, עלול להיווצר מצב שבו ההמלצות אינן בהכרח האופטימליות ביותר עבור הלקוח.

 

כאן נכנסת לתמונה חברת Cover, המציעה גישה חדשנית, אובייקטיבית ונייטרלית לחלוטין. מדובר בחברת סטארט-אפ שפיתחה פלטפורמה דיגיטלית ייחודית, המשלבת את היתרונות של השיווק הפנסיוני המקצועי, יחד עם יכולות הטכנולוגיה המתקדמת. בניגוד למשווקים הפנסיונים, הצוותים של Cover הם ניטרליים לחלוטין, ועובדים אך ורק על בסיס הצלחה.

ריכוז כל המידע הפנסיוני והביטוחי במקום אחד – וקבלת המלצות אובייקטיביות

האזור האישי של Cover מאפשר ללקוחות לראות את כל המידע הפנסיוני והביטוחי שלהם במקום אחד. המערכת סורקת את הנתונים של כל לקוח ומשווה אותם לתנאים הקיימים בשוק. בהתבסס על השוואה זו, היא מייצרת המלצות אוטומטיות לשיפור תנאי הפוליסות, ללא כל הטיה או אינטרס מסחרי.

השירות ניתן ללקוחות ללא עלות והוא חף מאינטרסים

אחד היתרונות המשמעותיים במערכת המדוברת, הוא שהשירות הבסיסי ניתן ללקוחות ללא עלות. החברה מקבלת תגמול רק אם הצליחה לשפר את המצב הקיים של הלקוח. הדבר מבטיח שהאינטרסים של החברה מיושרים לחלוטין עם אלה של לקוחותיה.

 

Cover אינה רק פלטפורמה טכנולוגית, אלא גם סוכנות ביטוח מורשית עם רישיון פנסיוני. הדבר מאפשר לחברה לא רק להציע המלצות, אלא גם ליישם אותן בפועל. ההבדל המשמעותי הוא שהיא עושה זאת ללא מחויבות לחברות ביטוח או לבתי השקעות ספציפיים, מה שמבטיח אובייקטיביות מלאה.

 

בניגוד למשווק הפנסיוני, השימוש במערכת של קאבר אינו מחליף באופן אוטומטי את הסוכן הקיים. במקום זאת, היא מספקת שכבה נוספת של מידע ותובנות שיש בהן ערך רב, ואלו מאפשרות ללקוחות לקבל החלטות מושכלות יותר.

 

חשוב לציין, שבקאבר מתייחסים ברצינות רבה לכל מה שקשור לאמינות, לשקיפות ולאבטחת מידע. החברה רשומה כסוכנות מורשית במשרד האוצר ועומדת בכל תקנות אבטחת המידע. בניגוד למשווקים הפנסיוניים, החברה מדגישה כי היא אינה משתפת את מידע הלקוחות עם גורמים שלישיים.

ההזדמנות להבין טוב יותר את מצבכם הפנסיוני ולקבל החלטות מושכלות יותר

כאמור, היתרון המשמעותי שתהנו ממנו בשימוש במערכת של קאבר, טמון ביכולתה לספק תמונת מצב מלאה ועדכנית של כל המוצרים הפנסיוניים והפיננסיים של הלקוח, ללא כל הטיה או אינטרס מסחרי. זוהי התפתחות משמעותית בעולם השיווק הפנסיוני, המאפשרת ללקוחות להבין טוב יותר את מצבם הפנסיוני ולקבל החלטות מושכלות יותר.

 

החברה עובדת מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל, מה שמאפשר לה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות ולהשיג עבורם את התנאים הטובים ביותר, ללא מחויבות לגוף ספציפי.

 

המשימה של Cover היא להפוך את עולם הפנסיה והביטוח לנגיש, מובן ואובייקטיבי יותר עבור הצרכן הממוצע. באמצעות שילוב של טכנולוגיה מתקדמת ומומחיות בתחום הפנסיוני, החברה מאפשרת ללקוחותיה לקבל החלטות מושכלות לגבי עתידם הפיננסי, ללא השפעה של אינטרסים חיצוניים.

החידוש שעשוי להוביל לשינוי משמעותי באופן בו אנשים מנהלים את עתידם הפיננסי

לצד היתרונות הברורים של הגישה החדשנית של קאבר, חשוב להבין גם את ההשפעה הרחבה יותר שלה על שוק הפנסיה והביטוח בישראל. המודל העסקי של החברה מייצג שינוי פרדיגמה בתעשייה, שעשוי להוביל לשינויים משמעותיים באופן שבו אנשים מנהלים את עתידם הפיננסי.

 

ראשית, הגישה האובייקטיבית והשקופה של החברה, מציבה רף חדש לשקיפות בתעשייה. בעוד שמשווקים פנסיוניים עשויים להיות מוגבלים על ידי הסכמים עם חברות ספציפיות, קאבר מספקת מבט כולל ורחב על כל השוק. הדבר מעודד תחרות בריאה יותר בין ספקי השירותים הפיננסיים, שכן, הם יודעים שהמוצרים שלהם נבחנים באופן אובייקטיבי מול כל השוק.

 

שנית, השימוש בטכנולוגיה מתקדמת לניתוח נתונים ומתן המלצות מותאמות אישית, מדגים את הפוטנציאל של בינה מלאכותית ו-Machine learning בתחום הפיננסי. כלים אלו לא רק מייעלים את התהליך, אלא גם מאפשרים רמה של דיוק והתאמה אישית, שקשה להשיג באמצעים המסורתיים. עם זאת, חשוב לזכור שהטכנולוגיה היא כלי בידי המומחים, ולא תחליף לשיקול דעת אנושי.

win-win: מודל עסקי המבוסס על הצלחה – מעודד אמון רב יותר בין הלקוחות לבין ספקי השירותים הפיננסיים

בנוסף, המודל העסקי של Cover, המבוסס על הצלחה, מעודד אמון רב יותר בין הלקוחות לבין ספקי השירותים הפיננסיים. כאשר הרווח של החברה תלוי ישירות בשיפור המצב הפיננסי של הלקוח, נוצר מצב של “win-win” המיטיב עם כל הצדדים. הדבר יכול להוביל לשינוי בציפיות הצרכנים מספקי שירותים פיננסיים אחרים, ולדחוף את התעשייה כולה לכיוון של שקיפות ואחריות גדולות יותר.

 

לבסוף, הנגישות והפשטות של הפלטפורמה של Cover מנגישות את עולם הפנסיה והביטוח לקהל רחב יותר. הדבר עשוי לעודד יותר אנשים לקחת חלק פעיל בניהול עתידם הפיננסי, מה שיכול להוביל לשיפור כללי ברווחה הפיננסית של הציבור הרחב. ככל שיותר אנשים יבינו ויהיו מעורבים בתכנון הפנסיוני שלהם, כך תגדל המודעות הציבורית לחשיבות של תכנון פיננסי לטווח ארוך.

 

לסיכום, Cover מייצגת את הדור הבא של השיווק הפנסיוני, המשלב בין טכנולוגיה מתקדמת לבין מומחיות מקצועית אובייקטיבית. החברה מספקת פתרון לבעיית האינטרסים המובנית בשיווק הפנסיוני המסורתי, ומציעה ללקוחותיה כלים חדשניים לניהול וייעול התיק הפנסיוני שלהם, תוך הבטחת האינטרסים שלהם בלבד.

 

התקדמו לדור הבא של הניהול הפנסיוני!
הקליקו כאן לשימוש חינמי במערכת של COVER

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

כך תפחיתו את דמי הניהול שאתם משלמים בקרן הפנסיה

לדמי הניהול שאתם משלמים יש השפעה אדירה על הפנסיה שלכם....

זו הדרך הקלה והמהירה להוזלת דמי הניהול בקרן הפנסיה שלכם

ניהול החיסכון הפנסיוני מהווה אתגר משמעותי עבור רובנו....

ברוקר פנסיוני לארגונים ומערכת דיגיטלית חכמה: הפתרון שכל מעסיק חייב להכיר

הפתרון המושלם לניהול הפנסיוני של הארגון: חיסכון,...

הדרך המהירה והחכמה לבדיקת קרן הפנסיה שלכם: הכירו את cover

קאבר מציעה שירות אנושי ומקצועי לצד טכנולוגיה חכמה –...

עושים את זה פשוט: מהי חובת ביטוח פנסיוני לעובד?

מהם הסכומים שהמעסיקים חייבים להפריש עבור עובדיהם ואיך...