fbpx

החיבור בין סוכן ביטוח פנסיוני למערכת החכמה של cover

המודל המהפכני שישדרג את חווית הביטוח והפנסיה שלכם

 

מאז ומתמיד, התחום הפנסיוני נחשב תחום מעורפל ומסובך להבנה, אך המונופול על הידע שהיה עד לא מזמן נחלתם הבלעדית של הסוכנים הפנסיוניים, עובר כעת לצרכנים. פתרונות טכנולוגיים חדשניים מנגישים את העולם הפנסיוני לכלל הציבור.

 

סוכן הביטוח הפנסיוני, עם הידע והניסיון שהוא מביא עמו, מהווה גורם חשוב בתכנון ובניהול הפנסיה האישית. אולם, בעידן הדיגיטלי הנוכחי, הטכנולוגיה נכנסת לתמונה ומציעה פתרונות חכמים ואינטואיטיביים לניהול התיק הפנסיוני. המערכת החכמה של cover, המובילה בתחום זה, מספקת כלים טכנולוגיים מתקדמים המשלימים את הידע האנושי של סוכני הביטוח הפנסיוניים ומאפשרת ליצור יחד חוויית שירות מקיפה ומתקדמת.

מהו סוכן ביטוח פנסיוני?

סוכן ביטוח פנסיוני הוא איש מקצוע המתמחה במתן שירותים ורכישת מוצרים בתחום הפנסיה, הביטוח והחיסכון. תפקידו המרכזי של סוכן הביטוח הפנסיוני הוא לסייע ללקוחות להבין את האפשרויות הקיימות עבורם בתחום הפנסיה, לבחור את המוצרים המתאימים ביותר, לנהל את התיק הפנסיוני שלהם בצורה מיטבית ולסייע להם במקרה של תביעה. למעשה, סוכן הביטוח פועל כמתווך בין הלקוח לבין חברות הביטוח והפנסיה, ומסייע ללקוחות לקבל החלטות מושכלות, על בסיס מידע עדכני ומפורט, ובאופן שמתאים לצרכים האישיים של כל לקוח.

מהי המערכת של cover?

המערכת החכמה של חברת cover היא כלי מתקדם בתחום הניהול הביטוחי והפנסיוני, המספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לשיפור התיק הפנסיוני של המבוטח. המערכת מציעה לכל מבוטח דשבורד אישי, המאפשר לו לצפות במצבו הפנסיוני בצורה ברורה ומפורטת, לקבל המלצות מותאמות אישית לשיפור התיק הפנסיוני והתנאים, וליישם את ההמלצות באופן פרקטי ויעיל.

הפתרון האולטימטיבי: חיבור בין סוכן פנסיוני למערכת חכמה

החיבור בין סוכן ביטוח פנסיוני למערכת החכמה של cover, יוצר שילוב מנצח המספק למבוטחים חוויית שירות מקיפה ומתקדמת. המערכת של קאבר מספקת למבוטח דשבורד אישי שבו ניתן לראות את כל המידע הפנסיוני שלו בצורה מרוכזת, לרבות נתונים על קרנות הפנסיה, ביטוחי המנהלים, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, ולקבל תובנות והמלצות מותאמות אישית לשיפור התיק הפנסיוני שלו.

 

על בסיס מידע זה, המבוטח יכול לקבוע שיחה אישית עם מומחה פנסיוני מורשה של קאבר, אשר יסייע לו בניהול מיטבי של התיק הפנסיוני וברכישת המוצרים הטובים ביותר. 

מה הופך את המודל הזה למוצלח כל כך? 4 יתרונות מרכזיים

1.שיפור התיק הפנסיוני

כאמור, השילוב בין הידע והניסיון של סוכן הביטוח הפנסיוני לבין הכלים הטכנולוגיים המתקדמים של מערכת cover, מאפשר למבוטחים לשפר את התיק הפנסיוני שלהם בצורה משמעותית, לאורך זמן. המערכת מספקת ניתוח מעמיק ומפורט של המצב הפנסיוני הקיים, ומציעה המלצות מותאמות אישית לשיפור התיק. הסוכן מסייע למבוטח להבין את ההמלצות וליישם אותן בצורה מיטבית.

2.חוויית שירות מקיפה

השילוב בין סוכן אנושי לטכנולוגיה חכמה, יוצר חוויית שירות מקיפה ומתקדמת למבוטחים. המערכת מאפשרת למבוטח לקבל את כל המידע הפנסיוני שלו בצורה מרוכזת וברורה ובממשק נוח לשימוש. לצד הנגישות המתמדת למידע, הסוכן משלים את חוויית הלקוח על ידי מתן שירות מצוין ומותאם אישית לכל מבוטח.

3.ניהול פנסיוני יעיל

באמצעות המערכת של cover ושירות של מומחה, המבוטחים יכולים לנהל את התיק הפנסיוני שלהם בצורה יעילה ומקצועית בזמן אמת. המידע של המבוטח מתעדכן כל הזמן ומאפשר לו לקבל החלטות מושכלות בזמן אמת, ומבלי לחכות לדוחות רבעוניים של חברות הביטוח ובתי ההשקעות. 

4.התנאים הטובים ביותר – במחיר משתלם 

לחברת קאבר יש כוח שוק משמעותי, המאפשר לה להשיג את המוצרים הפנסיוניים הטובים ביותר, בתנאים הטובים ביותר. כך לקוחותינו יכולים ליהנות ממוצרי ביטוח ופנסיה מובילים בדמי ניהול נמוכים במיוחד. בנוסף, חברת קאבר היא חברה עצמאית שאינה תלויה באף בית השקעות או חברת ביטוח, מה שאומר שהאינטרסים של כל לקוח הם היחידים העומדים לנגד עיננו. 

5 השלבים בתהליך העבודה עם cover

החלטתם להתקדם לשירות המהפכני של קאבר? מצוין! כך תעשו את זה באופן פשוט ויעיל:

1.הרשמה למערכת

מתחילים את התהליך בהרשמה פשוטה ומהירה למערכת החכמה של cover. תהליך ההרשמה פשוט וכולל מילוי פרטים אישיים וקבלת גישה לדשבורד האישי של המבוטח. אל דאגה, המערכת מאובטחת ומבטיחה את שמירת הפרטיות של כל מבוטח.

2.איסוף נתונים

לאחר ההרשמה, המערכת תאסוף ותרכז את כל הנתונים הפנסיוניים הרלוונטיים שלכם. הנתונים כוללים מידע על קרנות הפנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות הגמל, קרנות השתלמות וביטוחים. איסוף הנתונים מחברות הביטוח ובתי ההשקעות מתבצע בצורה אוטומטית ובטוחה. 

3.ניתוח והמלצות

המערכת תבצע ניתוח מעמיק של הנתונים האישיים שלכם ושל והמצב הפנסיוני הקיים. הניתוח כולל השוואה בין המוצרים הפנסיוניים הקיימים ובחינת אפשרויות לשיפור התיק הפנסיוני. על בסיס הניתוח, המערכת תספק לכם המלצות מותאמות אישית לשיפור התיק הפנסיוני.

4.יישום ההמלצות

כאן נכנסים לתמונה המומחים של קאבר. לאחר קבלת ההמלצות מהמערכת, תוכלו לתאם שיחה עם סוכן ביטוח פנסיוני מורשה ומומחה של cover. הסוכן יסביר לכם בצורה פרקטית איך ניתן ליישם את ההמלצות שניתנו על ידי המערכת, ויסייע לכם בניהול הפנסיה באופן שמתאים בדיוק לצרכים ולמאפיינים האישיים שלכם.

5.מעקב ושירות אורך כל הדרך

השירות של קאבר לא מסתיים כאן. המערכת תמשיך להתעדכן ולהציג לכם מידע פנסיוני עדכני שתוכלי לראות בכל זמן ובכל מקום. בכל שאלה או עניין תוכלו לפנות לסוכן מורשה שילווה אתכם ויסייע לכם לשפר ולהתאים את התיק הפנסיוני שלכם לכל מצב ולכל צורך שעולה. 

 

לחצו כאן, להרשמה מהירה למערכת החכמה שלנו ללא התחייבות וללא תשלום

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

כך תפחיתו את דמי הניהול שאתם משלמים בקרן הפנסיה

לדמי הניהול שאתם משלמים יש השפעה אדירה על הפנסיה שלכם....

זו הדרך הקלה והמהירה להוזלת דמי הניהול בקרן הפנסיה שלכם

ניהול החיסכון הפנסיוני מהווה אתגר משמעותי עבור רובנו....

ברוקר פנסיוני לארגונים ומערכת דיגיטלית חכמה: הפתרון שכל מעסיק חייב להכיר

הפתרון המושלם לניהול הפנסיוני של הארגון: חיסכון,...

הדרך המהירה והחכמה לבדיקת קרן הפנסיה שלכם: הכירו את cover

קאבר מציעה שירות אנושי ומקצועי לצד טכנולוגיה חכמה –...

עושים את זה פשוט: מהי חובת ביטוח פנסיוני לעובד?

מהם הסכומים שהמעסיקים חייבים להפריש עבור עובדיהם ואיך...