fbpx

הכל במקום אחד: איתור החסכונות הפנסיוניים והביטוחים בקליק

פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת מרכזת את כל המידע הפנסיוני והביטוחי במקום אחד, ומציגה אותו בצורה ברורה ונוחה. מדובר בשירות ייחודי וחינמי, המאפשר למשתמשים לקבל תמונת מצב מקיפה של החסכונות והביטוחים שלהם. מהפכה בתחום הניהול הפיננסי האישי

 

ניהול החסכונות הפנסיוניים והביטוחים שלנו, עשוי להיות משימה מאתגרת. מרבית האנשים מחזיקים במספר תוכניות חיסכון ופוליסות ביטוח, המפוזרות בין חברות שונות, דבר המקשה על קבלת תמונה מלאה ועדכנית של המצב הפיננסי. כאן נכנס לתמונה הממשק של COVER – מערכת חדשנית שמטרתה לפשט ולייעל את התהליך עבור המשתמשים, ולהעניק להם שליטה מלאה על עתידם הכלכלי.

כל המידע הפנסיוני והביטוחי במקום אחד

COVER היא פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת, המאפשרת איסוף של כל המידע הפנסיוני והביטוחי במקום אחד, ומציגה אותו בצורה ברורה ונוחה. המערכת מספקת שירות ייחודי וחינמי, המאפשר למשתמשים לבצע איתור חסכונות, ולקבל תמונת מצב מקיפה של כל החסכונות והביטוחים שלהם, תוך זמן קצר. זוהי מהפכה של ממש בתחום הניהול הפיננסי האישי.

הרשמה פשוטה ומהירה: כל אחד יכול

תהליך ההרשמה ל-COVER תוכנן להיות פשוט ומהיר ככל האפשר. המשתמשים נדרשים למלא טופס קצר באתר החברה, הכולל פרטים בסיסיים כמו שם, מספר תעודת זהות וכתובת דוא”ל. לאחר מכן, המערכת מבקשת הרשאה חד-פעמית למשיכת המידע הרלוונטי מהגופים הפיננסיים השונים. 

 

חשוב להדגיש כי COVER מקפידה על סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע ושל פרטיות המשתמשים. החברה אינה מעבירה את הנתונים לגורמים שלישיים, וכן משתמשת בטכנולוגיות הצפנה מתקדמות להגנה על המידע הרגיש של לקוחותיה.

קבלת מידע מקיף תוך ימים ספורים: ריכוז החסכונות בצורה ברורה ומאורגנת 

לאחר השלמת ההרשמה, המערכת החכמה של COVER מתחילה לאסוף ולעבד את המידע מכל הגופים הרלוונטיים. בניגוד לתהליכים שהכרנו בעבר, שעשויים לקחת שבועות או אף חודשים, COVER מצליחה לספק תוצאות תוך ימים ספורים. 

 

המשתמשים מקבלים גישה לדשבורד אישי בנייד או במחשב, המציג את כל המידע הפנסיוני והביטוחי שלהם במקום אחד. הדשבורד מעוצב בצורה נוחה וידידותית למשתמש, ומאפשר קבלת תמונה ברורה של המצב הפיננסי. זוהי הזדמנות ייחודית עבור המשתמשים לראות את כל הנתונים שלהם בצורה מרוכזת ומאורגנת.

חיסכון בזמן, בכסף ובבירוקרטיה: יתרונות המערכת של COVER

1.ריכוז המידע מאפשר לקבל תמונה מלאה של המצב הפיננסי

אחד היתרונות הבולטים של COVER הוא היכולת לאגד את כל המידע הפנסיוני והביטוחי במקום אחד. ריכוז החסכונות והביטוחים הזה חוסך זמן ומאמץ רב בהתנהלות מול גופים שונים, ומאפשר למשתמשים לקבל תמונה כוללת של מצבם הפיננסי.

2.שקיפות שלא היתה קיימת בעבר

המערכת מספקת למשתמשים תמונה ברורה ועדכנית של מצבם הפיננסי, לרבות פירוט מדויק של כל התוכניות והפוליסות. זו שקיפות שלא הייתה קיימת בעבר והיא מאפשרת למשתמשים להבין טוב יותר את המצב הכלכלי שלהם.

3.לא רק ריכוז המידע: אלא גם הפקת המלצות אישיות לשיפור התנאים והגדלת החיסכון 

COVER לא מסתפקת בהצגת הנתונים בלבד. המערכת מנתחת את המידע ומציעה המלצות מותאמות אישית לשיפור תנאי התיק הפנסיוני והביטוחי. אלו המלצות שיכולות לחסוך למשתמשים אלפי שקלים ואף יותר, לאורך זמן.

4.הוזלת דמי הניהול, ביטול כפילויות ומציאת מסלולים משתלמים יותר –
מיתרגמים לחיסכון משמעותי

באמצעות ההמלצות והתובנות שהמערכת מספקת, המשתמשים יכולים לזהות אפשרויות לחיסכון ולשיפור התנאים. הדבר עשוי לכלול הוזלת דמי ניהול, ביטול כפילויות בביטוחים, או מציאת מסלולי השקעה מתאימים יותר.

5.נגישות: כולנו יכולים לראות ולהבין את מצבנו הפיננסי

כל המידע זמין למשתמשים בכל עת דרך הנייד או המחשב. כך מתאפשר מעקב שוטף ועדכני אחר המצב הפיננסי, מה שמקל על קבלת החלטות מושכלות בזמן אמת.

6.שירות חינמי – החברה מתוגמלת רק במקרה של שיפור בתנאי הלקוח

אחד הדברים המפתיעים ביותר ב-COVER הוא שהשירות ניתן ללא עלות למשתמשים. החברה מתוגמלת רק במקרה של שיפור בתנאי הלקוח, מה שמבטיח שהאינטרסים של החברה והמשתמשים עולים בקנה אחד.

האזור האישי: דשבורד עם המלצות לשיפור התנאים

הדשבורד האישי עם ההמלצות לשיפור תנאי התיק הוא אחד המאפיינים הייחודיים והחשובים ביותר של COVER. המערכת לא רק מציגה את הנתונים, אלא גם מנתחת אותם בצורה חכמה ומעמיקה.

 

המערכת סורקת את הנתונים של המשתמש ומשווה אותם לתנאים הקיימים בשוק. על בסיס ניתוח מקיף זה, היא מציעה המלצות ספציפיות לשיפור התנאים בפוליסות השונות. לדוגמה:

 

– אם המערכת מזהה כי המשתמש משלם דמי ניהול גבוהים מהממוצע בשוק בקרן הפנסיה שלו, היא תספק המלצה לפנות לקרן ולנסות להוריד את דמי הניהול.

 

– במקרה של זיהוי כפילויות בכיסויים ביטוחיים, המערכת תמליץ על ביטול או שינוי של פוליסות מסוימות.

 

– המערכת דואגת לבחון את מסלול ההשקעה בה קרן הפנסיה נמצאת, על מנת למקסם רווחים ולהתאים את המסלול לפי הצרכים האישיים של כל משתמש.

 

כל ההמלצות מוצגות בצורה ברורה ופשוטה להבנה, כאשר לכל המלצה מצורף הסבר מפורט על היתרונות הפוטנציאליים. המשתמש יכול לבחור אם לפעול על פי ההמלצות או לא, כאשר COVER מציעה גם סיוע ביישום השינויים במידת הצורך.

סטנדרט גבוה של אבטחת מידע והקפדה על שמירת פרטיות 

COVER אינה חברה חדשה בשוק. היא פועלת כבר למעלה משנתיים ומשרתת עשרות אלפי לקוחות מרוצים. החברה רשומה במשרד האוצר כסוכנות מורשית (קאבר אינשורטק בע”מ) ומהווה מאגר מידע רשום במשרד המשפטים. היא עומדת בכל תקנות אבטחת המידע ומקפידה על שמירת פרטיות המשתמשים.

 

חשוב להדגיש כי החתימה על הרשאת המידע היא חד-פעמית ומיועדת אך ורק למשיכת המידע עבור המשתמשים. המידע אינו מועבר לגורמים שלישיים בשום מקרה, והמשתמשים יכולים לבקש מחיקה מלאה של המידע האישי שלהם בכל עת. רמת שקיפות ובטיחות שקשה למצוא אצל חברות אחרות בתחום.

מתקדמים לעתיד של הניהול הפיננסי האישי

בעידן שבו המידע הפיננסי הופך ליותר ויותר מורכב, הצורך בכלים חכמים ונגישים לניהול והבנה של המידע הזה הופך קריטי. COVER לא רק מספקת מידע, אלא גם מעניקה למשתמשים את הכלים הדרושים לקבלת החלטות פיננסיות מושכלות.

 

יתרה מזאת, השירות של COVER מדגים כיצד הטכנולוגיה יכולה לשמש ככלי להעצמת הצרכנים. במקום להסתמך על יועצים או סוכנים, המשתמשים מקבלים גישה ישירה למידע שלהם ולניתוח אובייקטיבי של מצבם הפיננסי.

 

לסיכום, השירות החינמי, הנגישות הגבוהה והדגש על אבטחת מידע ופרטיות הופכים את הפלטפורמה הזו לכלי יעיל ואטרקטיבי עבור כל מי שמעוניין לקחת שליטה על עתידו הפיננסי. בעולם שבו הידע הפיננסי הופך למשאב קריטי, COVER  מספקת לא רק מידע, אלא גם כוח – הכוח לנהל את העתיד הפיננסי שלנו בצורה חכמה ומושכלת יותר.


לאיתור כל החסכונות הפנסיוניים והביטוחים שלכם ללא עלות – הקליקו כאן 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

כך תפחיתו את דמי הניהול שאתם משלמים בקרן הפנסיה

לדמי הניהול שאתם משלמים יש השפעה אדירה על הפנסיה שלכם....

זו הדרך הקלה והמהירה להוזלת דמי הניהול בקרן הפנסיה שלכם

ניהול החיסכון הפנסיוני מהווה אתגר משמעותי עבור רובנו....

ברוקר פנסיוני לארגונים ומערכת דיגיטלית חכמה: הפתרון שכל מעסיק חייב להכיר

הפתרון המושלם לניהול הפנסיוני של הארגון: חיסכון,...

הדרך המהירה והחכמה לבדיקת קרן הפנסיה שלכם: הכירו את cover

קאבר מציעה שירות אנושי ומקצועי לצד טכנולוגיה חכמה –...

עושים את זה פשוט: מהי חובת ביטוח פנסיוני לעובד?

מהם הסכומים שהמעסיקים חייבים להפריש עבור עובדיהם ואיך...