fbpx

לקראת החגים, כדאי שתקדישו רגע לפנסיה שלכם

למה עכשיו זה הזמן המושלם לבדיקת התיק הפנסיוני שלכם, ומהו הפתרון הדיגיטלי שבאמצעותו תעשו את זה זה באופן פשוט וקל?

 

בתקופת החגים, רובנו עסוקים בשלל הכנות – תכנון ארוחות חג, מפגשים משפחתיים, קניות, סידורים ועוד. אך דווקא בזמן הזה, כשיש מעט רגעים לעצור את מרוץ היום יום וענייני עבודה, כדאי לנצל את ההזדמנות לחשוב על העתיד הכלכלי שלכם

 

כולם יודעים שהחיסכון הפנסיוני חשוב לגיל הפרישה, אך רובנו לא משקיעים בכל מחשבה או התעסקות בשגרה. ואולי דווקא עכשיו, כשהחגים בפתח, זה הזמן המושלם לשבת כמה רגעים ולבדוק האם אתם במסלול הנכון. הפנסיה שלכם אינה רק עניין רחוק שנראה כמשהו לא רלוונטי בשנים הקרובות, אלא השקעה שתלווה אתכם לכל החיים ויש לה משמעויות רבות לגבי עתידכם. 

 

אם אתם רוצים לשקול שינוי במסלול או פשוט לקבל הבנה טובה יותר של מצבכם הנוכחי, יש לנו פתרון פשוט עבורכם – הצטרפות למערכת החינמית של cover, שתספק לכם תמונת מצב מלאה על התיק הפנסיוני שלכם, ותבדוק עבורכם האם ניתן לשפר את התנאים שלכם לטובה. במילים אחרות – עם קאבר יש לכם הזדמנות לחסוך כסף ולשפר את התיק הפנסיוני שלכם, באופן מהיר ופשוט.

למה חשוב לבדוק את הפנסיה דווקא עכשיו?

השנה החדשה בפתח, והחגים מהווים עבור רבים מאיתנו זמן לבחינה מחדש ותכנון עתידי של מגוון היבטים בחיים. חברות הביטוח אינן עובדות במלוא הקצב במהלך החגים, ולכן זו בדיוק התקופה לעצור ולבדוק את מצבכם. למרות שהפנסיה נתפסת לעיתים קרובות כנושא מורכב, באמצעות המערכת הדיגיטלית החכמה של קאבר תוכלו לטפל בנושא הפנסיוני בקלות יחסית, בכל זמן ומכל מקום שתבחרו.

 

סיבה נוספת  לבדוק את הפנסיה שלכם דווקא עכשיו היא כי בדרך כלל ישנם לא מעט שינויים בשוק ההשקעות ובשווקי ההון בכלל, מה שיכול להשפיע על החיסכון שלכם לטווח הארוך. בדיקת ביטוח פנסיה וחסכונות פנסיוניים עכשיו תאפשר לכם להתאים את עצמכם לשינויים ולהתכונן לקראת שנה חדשה פיננסית מוצלחת יותר.

חשיבות המעקב אחר התיק הפנסיוני

החיסכון הפנסיוני הוא אחד המרכיבים המרכזיים לביטחון הכלכלי העתידי של כל אדם. כולנו יודעים שברגע שנגיע לגיל הפרישה, הפנסיה תהיה מקור הכנסה משמעותי עבורנו, ולכן כדאי להבטיח שהיא תהיה מספקת, מנוהלת נכון ושכל תנאי החיסכון יהיו לטובתנו.

 

1.תכנון השקעות חכם – התיק הפנסיוני מכיל השקעות המנוהלות על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות. לא כל תכנית השקעות מתאימה לכל חוסך, והיכולת להתאים את מסלול ההשקעות למאפייני החיים שלכם היא קריטית. למשל, אם אתם צעירים יחסית, ייתכן שמסלול מנייתי עשוי להתאים לכם יותר, אך ככל שאתם מתקרבים לגיל הפרישה, ייתכן שתרצו לעבור למסלול סולידי יותר, שיקטין את הסיכון לאיבוד כספים.

 

2.עמלות ודמי ניהול – אחת הסוגיות המרכזיות והחשובות ביותר הנוגעת לתיק הפנסיוני היא גובה העמלות ודמי הניהול שאתם משלמים. רוב האנשים אינם מודעים לכך שהם עשויים לשלם דמי ניהול גבוהים מהממוצע בשוק. למעשה, דמי ניהול גבוהים עשויים “לקצץ” חלק ניכר מהחיסכון הפנסיוני לאורך שנים. דמי הניהול משולמים מתוך כל הסכומים המנוהלים בתיקי הפנסיה שלכם, כך שבסופו של דבר הם משפיעים על הסכום הסופי שתצברו. לכן, בדיקת והשוואת דמי הניהול היא צעד קריטי.

 

3.מעקב על ביצועים לאורך זמן – שוק ההון מושפע משינויים גלובליים וכלכליים רבים, דבר המשפיע ישירות על תיקי ההשקעות שלנו. אם אתם לא עורכים בדיקת קרנות פנסיה תקופתית ולא בודקים את הביצועים של תיק ההשקעות שלכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם תשואות נמוכות מהמצופה. מעבר לכך, ישנם מסלולי השקעה שמשתנים לאורך זמן וייתכן שכעת הם פחות מתאימים לצרכים שלכם.

 

4.שינוי במצבים אישיים – החיים משתנים כל הזמן: אנשים מתחתנים, לפעמים מתגרשים, מחליפים מקום עבודה או מרחיבים את המשפחה. כל שינוי משמעותי כזה עשוי להשפיע על הצרכים הפנסיוניים שלכם. לדוגמה, אם עברתם לתפקיד חדש עם שכר גבוה יותר, ייתכן שתרצו להגדיל את החיסכון הפנסיוני שלכם באופן מיטבי. חשוב להיות מודעים להשפעת השינויים בחיים על התיק הפנסיוני שלכם ולהתאים אותו בהתאם.

למה cover?

קאבר מציעה מערכת מתקדמת לניהול פנסיוני המאפשרת לכם גישה מלאה ונוחה לתיק הפנסיוני שלכם. אחת הבעיות המרכזיות בניהול פנסיה היא שקיפות המידע – רבים מאיתנו לא יודעים מה בדיוק מכיל התיק הפנסיוני, כמה דמי ניהול אנחנו משלמים או איך תיק ההשקעות שלנו מנוהל. כאן המערכת החכמה של קאבר נכנסת לתמונה.

 

לאחר תהליך הרשמה מהיר ופשוט למערכת, תוכלו לערוך בדיקת ביטוחים ופנסיה ולצפות בתיק הפנסיוני שלכם מכל הזוויות: דמי הניהול, מסלולי ההשקעות, צבירת הכספים והקצאתם בין הקרנות השונות. כל המידע שקוף, נגיש וברור. השימוש במערכת יכול לעזור לכם להשיג שליטה טובה יותר על הכסף שלכם, ולהבין האם ניתן לבצע שינויים שישפרו את מצבכם הכלכלי בעתיד.

איך השימוש במערכת קאבר יכול לשפר את התנאים שלכם?

במידה ותגלו באמצעות המערכת שאתם משלמים דמי ניהול גבוהים ממה שמקובל בשוק, או שאתם במסלול השקעה שאינו מתאים לכם, תוכלו לפנות אל חברת הביטוח או לסוכן פנסיוני של קאבר ולבקש שיבצעו עבורכת את העדכונים הדרושים. ייתכן שתגלו שניתן לעבור למסלול השקעה המתאים יותר למאפיינים שלכם, או שתצליחו להפחית משמעותית את דמי הניהול ולחסוך כסף.

 

בנוסף, המערכת החכמה מציעה תובנות והמלצות בהתאמה למאפיינים האישיים שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את התמונה המלאה על מצבכם הפנסיוני.

 

איך מצטרפים? נרשמים כאן בתהליך מהיר ופשוט ורואים את כל המידע הפנסיוני שלכם במקום אחד.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

רפורמה חדשה: מסלולי השקעה חדשים בחברות הביטוח

מה משמעות הרפורמה עבור החוסכים וכיצד תוכלו להתאים את...

שיפור תנאי הפנסיה של העובדים בעזרת cover

יתרון ארגוני בקליק: המהפכה הדיגיטלית שמקדמת את רווחת...

החגים כבר כאן – הזדמנות חשובה לביצוע בדיקת פנסיה

תקופת החגים היא כמו נקודת עצירה בלוח השנה העמוס שלנו....

לקראת החגים, כדאי שתקדישו רגע לפנסיה שלכם

למה עכשיו זה הזמן המושלם לבדיקת התיק הפנסיוני שלכם,...

בדיקת ביטוחים ועוד: מה מיוחד בפלטפורמה המובילה בשוק הניהול הפנסיוני?

בעולם הפנסיה והביטוחים, שרק הופך למורכב יותר ויותר,...