fbpx

עובדות משאבי אנוש? cover מציעה הטבה חינמית ושווה במיוחד לעובדים

הכירו את הדשבורד האישי של cover – כלי דיגיטלי חכם, שמשדרג את חווית העובדים בחברה

 

בשנים האחרונות ניכר שתחום משאבי האנוש עובר שינוי דרמטי. ארגונים וחברות מבינים כי השקעה ברווחת העובדים אינה רק תוספת נחמדה לחברה אלא אחד הגורמים החיוניים לשיפור הפרודוקטיביות ושימור העובדים. מסיבה זו, עובדות ועובדי משאבי אנוש בארגונים וחברות מחפשים ללא הפסקה הזדמנויות לשפר את חוויית העובדים ואת שביעות רצונם. אחת ההטבות המשמעותיות שניתן להציע כיום היא המערכת הדיגיטלית החכמה של קאבר – מערכת המאפשרת לעובדים לקבל שליטה מלאה על חסכונותיהם והביטוחים שלהם, תוך קבלת תובנות והמלצות בהתאמה אישית.

מהי המערכת של cover?

my cover היא מערכת דיגיטלית חכמה שמטרתה לספק לעובדים שקיפות מלאה בכל הנוגע לחסכונותיהם הפנסיוניים ולביטוחים השונים. המערכת מציעה פלטפורמה אחת בה ניתן לראות את כל החסכונות והביטוחים במקום אחד, לקבל המלצות לשיפור התנאים, ולהוזיל עלויות. בנוסף, המערכת כוללת דשבורד אישי לכל עובד, המציג תמונת מצב עדכנית ומלאה של כל המידע הפנסיוני שלו, כולל תחזיות כלכליות לעתיד.

יתרונות המערכת עבור העובדים

ניהול פנסיוני, מאז ומתמיד, היה תחום מעורפל ומורכב שרק מעטים ידעו לנווט בו בהצלחה. חברת Cover מחוללת מהפכה של ממש בתחום עם ממשק חדשני ונגיש המאפשר לכל עובד לערוך בדיקת קרנות פנסיה פשוטה ומהירה ומעניק לו מגוון יתרונות משמעותיים.

1.דשבורד אישי ומעודכן

המערכת של cover מציעה לכל עובד דשבורד אישי המציג את כל המידע הפנסיוני שלו במקום אחד. הדשבורד כולל את כל החסכונות והביטוחים הפנסיוניים של העובד, ומציג תמונת מצב עדכנית ומלאה. יתרון זה מאפשר לעובדים לגשת למידע החשוב בקלות ובמהירות, ולראות במבט חטוף את מצב החסכונות והביטוחים שלהם. הדשבורד מקל על העובדים לעקוב אחר ההשקעות שלהם, להבין את הרכב הפנסיה שלהם, ולבצע שינויים נדרשים במידת הצורך.

2.תובנות והמלצות בהתאמה אישית

אחד היתרונות הבולטים של המערכת הוא היכולת לספק המלצות ותובנות מותאמות אישית לכל עובד. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ומאובטחת, המערכת של cover סורקת את התיק הביטוחי והפנסיוני של העובד, מזהה כיסויים כפולים או חסרים, ומציעה פתרונות מותאמים אישית לשיפור התנאים והוזלת עלויות. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת למערכת לנתח נתונים רבים בצורה מהירה ומדויקת, ולספק לעובדים המלצות פרקטיות ואפקטיביות בהתאם למצבם האישי והפיננסי. ואם זה לא מספיק, העובדים מקבלים גם התראות על כל שינוי או עדכון שנדרש לבצע בתיק הפנסיוני שלהם.

3.שקיפות, נגישות והמון ידע

המערכת מספקת שקיפות מלאה בכל הנוגע לחסכונות ולביטוחים. העובדים יכולים לראות את כל המידע במקום אחד, להבין בדיוק מה יש להם, מה הם צריכים וכמה זה עולה. השקיפות הזו מאפשרת לעובדים לקבל החלטות מושכלות ולחסוך כסף. המערכת מעניקה גישה למידע מפורט ועדכני בצורה נוחה וברורה, ובכך מאפשרת לעובדים להרגיש בשליטה על עתידם הכלכלי. השקיפות הזו יוצרת תחושת אמון וביטחון, ועוזרת לעובדים להבין את החשיבות של ניהול נכון של הכספים הפנסיוניים והביטוחיים שלהם.

4.מבט לעתיד

המערכת החכמה של cover מספקת גם תחזיות כלכליות לעתיד. העובדים יכולים לראות כמה כסף יש להם היום, ומה הסכום הצפוי להם בגיל פרישה. מידע זה מאפשר לעובדים לתכנן את עתידם הכלכלי בצורה טובה יותר. התחזיות מבוססות על נתונים עדכניים ומאפשרות לעובדים לראות את התמונה המלאה של מצבם הפיננסי לאורך השנים. תחזיות אלו עוזרות לעובדים להיערך לקראת הפרישה בצורה מושכלת, להבין את הצרכים העתידיים שלהם, מה גובה ההפרשות לפנסיה שהם צריכים להפריש, ולבצע התאמות נדרשות בתוכנית הפנסיונית שלהם.

פתרון שמשתלם גם לארגונים ולחברות

זה לא סוד שעובדים מרוצים הם המפתח להצלחה של כל ארגון. המערכת של cover משפרת את שביעות הרצון של העובדים. כאשר העובדים מרגישים שהארגון דואג לרווחתם הכלכלית, הם נוטים להיות נאמנים יותר לחברה ולשפר את הפרודוקטיביות שלהם. מחקרים מראים כי עובדים מרוצים ונאמנים נוטים להישאר בארגון לאורך זמן, מה שמקטין את תחלופת העובדים וחוסך לארגון משאבים רבים.

 

בנוסף, cover מספקת פתרונות חיסכון אמיתיים לעובדים. באמצעות המערכת, ניתן להפחית דמי ניהול בביטוחים, לזהות כיסויים כפולים ולהציע ביטוחים זולים יותר. כל אלו מתורגמים לחיסכון משמעותי בכסף, גם לעובדים וגם לארגון.

המספרים מדברים בעד עצמם

  • 34% חיסכון ממוצע בהפחתת דמי ניהול ללקוחות.
  • 13 מיליון ש”ח – חיסכון בביטוחי חיים.
  • 2587 התאמות אישיות של מוצרי ביטוח בשנה.

וזה לא הכל – קאבר מספקת גם פתרון כולל לעסקים

החברה מציעה לעסקים שירות שהוא שילוב מנצח של ברוקר פנסיוני מקצועי ומערכת דיגיטלית חכמה לניהול פנסיוני. השירות כולל התאמה אישית של פתרונות פנסיוניים וביטוחיים לצרכי הארגון והעובדים, ייצוג מלא מול קרנות הפנסיה והגופים המוסדיים, מעקב ועדכונים שוטפים לשינויים ברגולציה, והשגת תנאים טובים ודמי ניהול נמוכים יותר לעובדים.

 

המערכת הדיגיטלית של cover מספקת שקיפות מקסימלית עם שיקוף מלא של מצב הכספים של העובדים, וניהול מרוכז של כל הפקדות הפנסיה והדוחות במקום אחד. באופן זה, חברות נהנות מחיסכון בזמן ובמשאבים. הפחתת הצורך בשיחות עם סוכני ביטוח מובילה לייעול תהליכי קליטת העובדים, ומעקב הנתונים הרבעוני מבטיח עדכון שוטף במצב הפנסיוני של העובדים.

 

כפי שניתן לראות, המערכת הדיגיטלית החכמה של קאבר מציעה הטבה חינמית ומשתלמת במיוחד לעובדים בארגונים וחברות. המערכת מספקת שקיפות מלאה, ידע ותובנות מותאמות אישית, תוך שיפור התנאים הכלכליים של העובדים וחיסכון בעלויות. הצטרפו לקאבר ותהנו ממגוון יתרונות גם לעובדים וגם למעסיקים.


לפרטים נוספים על השירות והצטרפות ללא תשלום, לחצו כאן.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

כך תפחיתו את דמי הניהול שאתם משלמים בקרן הפנסיה

לדמי הניהול שאתם משלמים יש השפעה אדירה על הפנסיה שלכם....

זו הדרך הקלה והמהירה להוזלת דמי הניהול בקרן הפנסיה שלכם

ניהול החיסכון הפנסיוני מהווה אתגר משמעותי עבור רובנו....

ברוקר פנסיוני לארגונים ומערכת דיגיטלית חכמה: הפתרון שכל מעסיק חייב להכיר

הפתרון המושלם לניהול הפנסיוני של הארגון: חיסכון,...

הדרך המהירה והחכמה לבדיקת קרן הפנסיה שלכם: הכירו את cover

קאבר מציעה שירות אנושי ומקצועי לצד טכנולוגיה חכמה –...

עושים את זה פשוט: מהי חובת ביטוח פנסיוני לעובד?

מהם הסכומים שהמעסיקים חייבים להפריש עבור עובדיהם ואיך...