fbpx

צ’ק אפ פיננסי – מעקב וניהול פנסיוני של העובדים בקלות

כיצד באמצעות השירות של קאבר, תוכלו לשפר את התנאים הפנסיוניים של העובדים שלכם ולקבל תמונת מצב מקיפה

 

כמעסיקים, אחריותכם היא לא רק לדאוג לתפעול היומיומי של העסק, אלא גם להבטיח שהעובדים יקבלו את התנאים הפנסיוניים המיטביים. בתקופה שבה החוקים והתקנות בתחום הפנסיוני הם מחמירים יותר מאי פעם, ניהול פנסיה יעיל ושקוף הוא הכרחי. כאן חברת cover נכנסת לתמונה, עם פתרון פורץ דרך המשלב בין שירותיו של מנהל ההסדר הפנסיוני המקצועי למערכת דיגיטלית חכמה. פתרון זה מעניק לארגונים כלים מתקדמים לניהול פנסיוני, מספק תמונת מצב מקיפה ועדכנית ומסייע בשיפור התנאים הפנסיוניים של העובדים

 

הפנסיה היא אחת מהזכויות החשובות ביותר של העובדים, כאשר היא מבטיחה להם יציבות כלכלית לאחר פרישתם. לכן מעסיקים מחויבים לבצע הפקדות שוטפות לקרנות הפנסיה של העובדים ולהבטיח שהם יקבלו את התנאים הפנסיוניים הטובים ביותר. איך עושים את זה נכון ובראש שקט? באמצעות השירות החדשני של קאבר.

ניהול מוצרים פנסיוניים – מדוע זה מורכב כל כך?

חוק פנסיה חובה בישראל, מחייב מעסיקים להפריש סכומים מוגדרים לפנסיה עבור כל עובד. הפרשות אלו כוללות חלק מהמעסיק, חלק ממשכורתו של העובד ואת הסכומים המופרשים לפיצויי פיטורים – בסך הכל, כל עובד זכאי להפקדות חודשיות בגובה 18.5% משכרו הפנסיוני. אי עמידה במחויבות זו, עלולה לגרור קנסות והשלכות משפטיות כלפיי המעסיק.

 

האחריות הכבדה המוטלת על כתפיו של המעסיק בנוגע לניהול הפנסיוני התקין של המוצרים הפנסיוניים של עובדיו, עשויה לגזול ממנו זמן רב וטרחה רבה. ללא ידע עשיר ומעקב שוטף, המעסיק עלול לנהל את ההיבט הפנסיוני של הארגון באופן לקוי. מנגד, מרבית העובדים מתקשים גם הם לנהל באופן מיטבי את התיק הפנסיוני שלהם על כל מרכיביו. מצב זה עשוי להוביל לכשלים וחוסרים בתיק הפנסיוני ותשלומי דמי ניהול גבוהים במיוחד. 

 

מה הפתרון? השירות החדשני של קאבר המספק מענה מקיף ומקצועי גם למעסיקים ולגם לעובדים. 

ניהול פנסיוני אנושי ודיגיטלי 

בכדי להתמודד עם האתגרים המשמעותיים שבניהול התנאים הפנסיוניים של העובדים, חברת cover פיתחה פתרון חדשני ומקיף, המעניק מענה מקצועי ושירות מעולה, הן למעסיקים והן לעובדים. השילוב של מנהל הסדר פנסיוני מקצועי עם מערכת דיגיטלית מתקדמת וחכמה, מאפשר לחברות וארגונים לנהל את הפנסיה והביטוחים של עובדיהם בצורה יעילה, שקופה ומעודכנת, וכך להבטיח את התנאים הטובים ביותר לכל עובד.

מנהל הסדר פנסיוני מקצועי של קאבר

השירות המקצועי של מנהל ההסדר הפנסיוני מטעם קאבר, מתמקד במתן פתרונות מותאמים אישית לכל ארגון ולעובדיו. היתרונות המרכזיים של השירות כוללים:

 

1.התאמת פתרונות פנסיוניים וביטוחיים: מנהל ההסדר הפנסיוני מסייע למעסיקים לבחור את הפתרונות הפנסיוניים והביטוחיים המתאימים ביותר לצרכי הארגון והעובדים, תוך התחשבות במגוון רחב של פרמטרים אישיים ומקצועיים.

 

2.ייצוג מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות: מנהל ההסדר הפנסיוני מטפל בכל ההתקשרות מול קרנות הפנסיה, קופות הגמל וחברות הביטוח, ומבטיח שכל ההפקדות והכיסויים מתבצעים בצורה תקינה ועקבית.

 

3.מעקב ועדכונים שוטפים: השירות כולל מעקב שוטף אחרי ההפקדות והכיסויים, ועדכון המעסיקים והעובדים בכל שינוי רגולטורי או מקצועי המשפיע על התנאים הפנסיוניים.

דשבורד חכם וידידותי לשימוש

המערכת הדיגיטלית של קאבר מהווה את ליבו של הפתרון, ומעניקה למעסיקים ולעובדים כלים מתקדמים לניהול ולמעקב אחר התנאים הפנסיוניים. אלה כמה יתרונות מרכזיים של המערכת:

 

1.שקיפות מלאה: באמצעות דשבורד מתקדם ונוח לשימוש, המערכת מספקת מידע מלא ושקוף לגבי כל ההפקדות, הכיסויים הביטוחיים ומסלולי החיסכון של העובדים. כך ניתן לבדוק בכל רגע נתון את המצב הפנסיוני של כל עובד.

 

2.ניהול מרכזי ונוח: המערכת מרכזת הכל במקום אחד, ומאפשרת למעסיקים לנהל את כל ההיבטים הפנסיוניים בצורה נוחה ומסודרת, ללא צורך בממשקים מרובים או עבודה ידנית מסורבלת.

 

3.חיסכון בזמן ובמשאבים: השימוש במערכת מפחית את הצורך בניהול ידני של הפנסיה, מצמצם את זמן העבודה מול סוכנים פנסיוניים מרובים, ומייעל את תהליכי העבודה בתוך הארגון.

 

4.עדכון נתונים תדיר: המערכת עורכת בדיקת ביטוח פנסיה של העובדים, מעדכנת את הנתונים הפנסיוניים מדי שלושה חודשים ומבטיחה שהמעסיקים תמיד יהיו מעודכנים במצב הפנסיוני של כל עובד.

יתרונות לעובדים

השירות של קאבר אינו מועיל רק למעסיקים, אלא גם משפר בצורה משמעותית את חוויית העובדים ואת התנאים הפנסיוניים שלהם:

 

1.שקיפות ונגישות למידע: כל עובד מקבל גישה לדשבורד אישי, המאפשר לו לעקוב אחרי ההפקדות, הכיסויים הביטוחיים ומסלולי החיסכון שלו בצורה שקופה וברורה. הגישה לדשבורד האישי נעשית מכל מקום ובכל זמן על ידי העובד.

 

2.התאמה אישית: השירות כולל סיוע אישי לכל עובד, בדיקת קרנות פנסיה ומוצרים פנסיוניים נוספים, ומבטיח שהתנאים הפנסיוניים מותאמים לצרכים האישיים שלו בצורה מיטבית.

 

3.תמיכה ושירות מקצועי: העובדים מקבלים תמיכה מקצועית ומענה לכל שאלה או בעיה בתחום הפנסיה והביטוח, מה שמגביר את הביטחון האישי שלהם לגבי עתידם הכלכלי.

יעילות ושקט נפשי למעסיקים

השירות של קאבר מפחית את העומס על המעסיקים בכל הנוגע לניהול הפנסיה של העובדים, ומספק להם כלים מתקדמים לניהול יעיל ושקט של התנאים הפנסיוניים. כך יכולים המעסיקים להתמקד בניהול השוטף של הארגון ובמטרות העסקיות שלהם, תוך הבטחה שהעובדים מקבלים את התנאים הטובים ביותר.

בשורה התחתונה

השירות החדשני של קאבר מציע פתרון מקיף ומקצועי לניהול התנאים הפנסיוניים של העובדים בארגון. השילוב של מנהל הסדר פנסיוני מקצועי יחד עם מערכת דיגיטלית חכמה, מספק מענה מלא ושקוף הן למעסיקים והן לעובדים, ומבטיח שכל ההיבטים הפנסיוניים מנוהלים בצורה הטובה ביותר.

 

התקדמו לניהול פנסיוני חכם ויעיל יותר! צרו איתנו קשר למידע נוסף וקבלת דמו למערכת.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

רפורמה חדשה: מסלולי השקעה חדשים בחברות הביטוח

מה משמעות הרפורמה עבור החוסכים וכיצד תוכלו להתאים את...

שיפור תנאי הפנסיה של העובדים בעזרת cover

יתרון ארגוני בקליק: המהפכה הדיגיטלית שמקדמת את רווחת...

החגים כבר כאן – הזדמנות חשובה לביצוע בדיקת פנסיה

תקופת החגים היא כמו נקודת עצירה בלוח השנה העמוס שלנו....

לקראת החגים, כדאי שתקדישו רגע לפנסיה שלכם

למה עכשיו זה הזמן המושלם לבדיקת התיק הפנסיוני שלכם,...

בדיקת ביטוחים ועוד: מה מיוחד בפלטפורמה המובילה בשוק הניהול הפנסיוני?

בעולם הפנסיה והביטוחים, שרק הופך למורכב יותר ויותר,...