fbpx

העידן החדש של ההסדרים הפנסיונים: מה גורם ליותר ויותר מעסיקים לעבור לנהל את הפנסיה של העובדים בדרך הזו?

כלים מתקדמים, שקיפות מלאה, ושירות מותאם אישית, שיבטיחו לכם ולעובדים שלכם את התנאים הטובים ביותר

 

ניהול הפנסיה של צוות העובדים הינו סוגיה מרכזית, המעסיקה כל מנהל ארגון או חברה. הפנסיה אינה רק חובה חוקית – היא מרכיב קריטי המאפשר לעובדים לבנות ביטחון כלכלי לעתיד. בעידן שבו התחרות על כוח אדם איכותי הולכת ומתחזקת, מעסיקים מבינים שהיכולת להציע לעובדים הסדר פנסיוני מתקדם היא יתרון משמעותי. cover מציעה פתרון חדשני ומהפכני שמסייע למעסיקים לנהל את ההסדר הפנסיוני של העסק שלהם בצורה חכמה, פשוטה ויעילה יותר

ניהול פנסיוני חכם – מה זה בעצם אומר?

ניהול פנסיוני חכם אינו רק ניהול נתונים טכניים. הוא קשור גם ליכולת להעניק לעובדים את תחושת הביטחון והערך המוסף שהם מחפשים במקום עבודתם. cover עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות למעסיקים לא רק לנהל את ההיבט הפנסיוני בעסק בצורה מסודרת, אלא גם להעמיק את ההבנה לגבי הצרכים והציפיות של העובדים.

כלים מתקדמים לניהול חכם של הפנסיה

אחת המטרות המרכזיות של cover היא להפוך את ניהול ההסדר הפנסיוני לפשוט ונגיש יותר. cover עושה זאת באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, המאפשרים למעסיקים לקבל תמונה ברורה ומדויקת על מצב הפנסיה של כל עובד, בכל רגע נתון. הפלטפורמה מרכזת את כל המידע במקום אחד, ומאפשרת לראות בדיוק איפה כל עובד עומד, מה מצבו, ומה ניתן לעשות כדי לשפר את התנאים. כל זה תוך עמידה במחוייבויות החוקיות כדי שאף עובד לא “ייפול בין הכיסאות”.

דשבורד אינטואיטיבי לניהול קל ונגיש

ממשק הניהול של cover כולל דשבורד אינטואיטיבי שמרכז את כל המידע במקום אחד. הדשבורד מציג את הנתונים בצורה ויזואלית, כך שהמעסיקים יכולים להבין את מצב העסק והעובדים במבט אחד מהיר. אם יש צורך לפעול בנוגע לעובד מסוים – לקבל הכוונה, לבצע שינויים בהסדרים הפנסיוניים או לפעול בנושא פנסיוני אחר – המעסיק יכול לעשות זאת באופן פשוט ונגיש, באמצעות פניה למנהל ההסדר הפנסיוני של קאבר.

גישה לנתונים מכל מקום ובכל זמן

אנחנו חיים בעידן רווי במידע והרי שמתבקש שגם הנושא הפנסיוני יהיה נגיש יותר. cover מאפשרת למעסיקים ולעובדים לגשת לנתונים הפנסיוניים שלהם מכל מקום ובכל זמן. כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט, והמערכת זמינה – גם מהמחשב וגם מהמכשירים הניידים. כך ניתן לוודא שהמידע הפנסיוני של כל עובד זמין תמיד, ומאפשר קבלת החלטות מהירה ומושכלת.

הפחתת המורכבות והתייעלות תפעולית

בעבר, ניהול ההסדר הפנסיוני דרש הרבה ניירת, שיחות טלפון מרובות, וניהול מסורבל מול חברות ביטוח שונות. cover מציעה דרך אחרת. הפלטפורמה הדיגיטלית של קאבר מפשטת את כל תהליך הניהול הפנסיוני והופכת אותו למהיר ונוח הרבה יותר.

פתרון כולל במקום אחד

במקום להתנהל מול מספר רב של חברות ביטוח, סוכנים, קרנות פנסיה ומוסדות אחרים, cover מאגדת את כל המידע במקום אחד. באופן זה, כל העובדים שלכם מקבלים מענה איכותי ומקצועי בצורה מרוכזת, והניהול הפוך לפשוט הרבה יותר. אין צורך להתרוצץ בין חברות וגופים שונים כדי לערוך בדיקת ביטוח פנסיה וחסכונות – בפלטפורמה המהפכנית של קאבר כל המידע זמין בפלטפורמה אחת, עם גישה ישירה ופתוחה למעסיקים ולעובדים כאחד ועם אבטחת נתונים מירבית.

אוטומציה של תהליכים בירוקרטיים

קאבר לא רק ספקת פתרון לריכוז המידע אלא גם מבצעת אוטומציה של תהליכים רבים. המערכת מאפשרת ניהול אוטומטי של תהליכי הרשמה, העברת כספים ודיווח על שינויים במצב העובדים. כך ניתן לצמצם משמעותית את הזמן המוקדש לניהול הבירוקרטיה, ולפנות זמן לניהול העסק עצמו.

התמקדות בעובדים – שירות אישי ותמיכה

ללא ספק, אחד היתרונות המשמעותיים של cover הוא המיקוד בעובדים ובצרכיהם. העובדים יכולים לגשת לפלטפורמה ולבדוק את מצב הפנסיה שלהם באופן מיידי, לקבל שירות אישי ואנושי ולהבין איך לנהל טוב יותר את החסכונות והביטוחים הפנסיוניים שלהם. הדבר מאפשר לעובדים להיות מעורבים בתהליך, להבין את האפשרויות העומדות בפניהם, ולהרגיש בטוחים יותר לגבי העתיד הכלכלי שלהם.

תובנות מותאמות אישית

בניגוד לשיטות מיושנות שבהן כל העובדים קיבלו סוג אחד של שירות, שלא בהכרח התאים לכל אחד מהם, קאבר מציעה שירות ומתן תובנות המותאמים לצרכים הייחודיים של כל עובד. הפלטפורמה לוקחת בחשבון נתונים אישיים כמו גיל, שכר, מצב משפחתי ועוד, במטרה להציע פתרונות המותאמים באופן מדויק לכל עובד ועובדת. כך כל אחד יכול להרכיב תיק פנסיוני שמתאים בדיוק לצרכים שלו. 

שיפור המעורבות והביטחון הכלכלי

כאשר העובדים מעורבים ומבינים את מצב הפנסיה שלהם, הם מרגישים בטוחים יותר בנוגע לעתידם הכלכלי. הדבר מוביל לשיפור במורל ובשביעות הרצון הכללית של העובדים, מה שמשפיע באופן ישיר גם על תפוקות העבודה והמחויבות שלהם כלפי מקום העבודה.

שקיפות מלאה לכל הצדדים

אחד הערכים המרכזיים של cover הוא שקיפות. המערכת מאפשרת לעובדים לראות את כל המידע הפנסיוני שלהם, להבין בדיוק מהם התנאים וכיצד ניתן לשפר את המוצרים הפנסיוניים שלהם וליהנות מניהול פנסיוני מיטבי. השקיפות הזו מחזקת את האמון בין העובדים למעסיק, ומאפשרת לכל צד להיות בטוח בכך שהפנסיה מנוהלת בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום, קאבר מספקת פתרון מושלם למעסיקים שמחפשים דרך חכמה, פשוטה ויעילה יותר לנהל את ההסדר הפנסיוני של העסק שלהם. עם דשבורד אינטואיטיבי, שירותי ייעוץ אישיים, שקיפות מלאה, אוטומציה של תהליכים ותמיכה לכל אורך הדרך – cover הופכת את ניהול הפנסיה לנגיש, קל, והרבה יותר אפקטיבי הן עבור מעסיקים והן עבור העובדים שלהם.

 

בין אם אתם עסק קטן או ארגון גדול, cover תעזור לכם לנהל את ההיבט הפנסיוני בצורה טובה יותר, ולהבטיח שהעובדים שלכם יקבלו את השירות הטוב והמשתלם ביותר.


לפרטים נוספים על השירות, לחצו כאן

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

5 צעדים פשוטים לשיפור תוכניות החיסכון שלכם

כאשר אנחנו מתמקדים בדרכים לחסוך בקניות בסופר או בהשגת...

העידן החדש של ההסדרים הפנסיונים: מה גורם ליותר ויותר מעסיקים לעבור לנהל את הפנסיה של העובדים בדרך הזו?

כלים מתקדמים, שקיפות מלאה, ושירות מותאם אישית, שיבטיחו...

הוזלה בדמי ניהול בחיסכון הפנסיוני: חיסכון משמעותי באמצעות בדיקה אונליין

כך תפחיתו בקלות את דמי הניהול שאתם משלמים ותחסכו המון...

מילון מונחים בעולם הפנסיה והביטוח: והפעם – תשואה

מהי תשואה וכיצד היא משפיעה על החיסכון הפנסיוני שלכם...

הסוד שמסתתר בעולם הביטוח והפנסיה: איך להבין מה נחשב לדמי ניהול נמוכים?

בכל חודש אתם מפקידים אחוז נכבד מהמשכורת שלכם לחיסכון...