fbpx

למה כל מעסיק זקוק למנהל הסדר פנסיוני עם יכולות טכנולוגיות? הכירו את cover

השירות המהפכני שמספק פתרון הוליסטי לניהול הפנסיוני בארגונים

 

כמעסיקים, האחריות שלכם כלפי העובדים כוללת לא רק דאגה לתנאי העבודה היומיומיים, אלא גם דאגה לעתידם הכלכלי, ואם נהיה ספציפיים יותר – למצבם הפנסיוני. ניהול התיק הפנסיוני של העובדים הוא משימה מורכבת, וטעויות או חוסר שקיפות יכולים לעלות ביוקר – הן לעובדים והן למעסיק. בדיוק בגלל זה, ישנה חשיבות עצומה לעבודה עם מנהל הסדר פנסיוני טכנולוגי ומתקדם

 

חברת cover מציעה לחברות שירותי ניהול הסדרים פנסיוניים, אשר מותאמים אישית הן לעובדים והן למעסיקים, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים המקלים על ניהול הפנסיה בארגון.

מה זה בכלל מנהל הסדר פנסיוני?

מנהל הסדר פנסיוני הוא סוכן ביטוח פנסיוני מורשה המתווך בין העובדים לבין חברות הביטוח והפנסיה ומנהל את כל ההיבטים הפנסיוניים בחברה. תפקידו של מנהל ההסדר הוא לנהל ולעדכן את תוכניות הפנסיה והביטוח של העובדים, בהתאם לחוקי הפנסיה בישראל. עם זאת, בשנים האחרונות חלה קפיצה טכנולוגית בתחום, וכיום ישנם מנהלי הסדר פנסיוני מובילים העושים שימוש במערכות מתקדמות, המקלות על המעסיקים בכל הנוגע לניהול זכויות הפנסיה של העובדים.

מדוע מעסיקים זקוקים לפתרון טכנולוגי לניהול פנסיוני?

הנה כמה סיבות מרכזיות לכך:

 

1.שקיפות ושליטה מלאה – בעידן הדיגיטלי, מעסיקים זקוקים לכלי ניהול מתקדם שמאפשר להם לקבל שקיפות מלאה בנוגע לפנסיה של העובדים שלהם. הפתרון הטכנולוגי שמציעה cover כולל דשבורד ייעודי למעסיקים, המרכז את כל המידע הפנסיוני של העובדים במקום אחד. באמצעות הדשבורד, המעסיק מקבל גישה לנתונים מעודכנים בזמן אמת על מצב ההסדר הפנסיוני של כל עובד כאשר הוא מנוהל על ידי מנהל הסדר פנסיוני מומחה של חברת cover.

 

2.מעקב קל אחר תהליכים פנסיוניים –  הפתרון הטכנולוגי של cover מאפשר למעסיקים לעקוב אחרי תהליכי הפנסיה של העובדים שלהם בצורה מדויקת ופשוטה. הדשבורד מציג למעסיקים מידע מקיף כמו למשל – האם העובדים התקדמו בתהליך הפנסיוני או לא, ובכך מספק למעסיקים שליטה וניהול מדויק של כל עובד בארגון. כל אלו מאפשרים למחלקת הכספים ומשאבי האנוש בארגון לנהל בצורה קלה ואפקטיבית את התחום הפנסיוני, ללא התעסקות מיותרת בבירוקרטיה מסורבלת.

 

3.שיפור התנאים ללא תלות בשכר – אחד היתרונות הגדולים שמביאה איתה cover הוא היכולת שלה להוזיל את דמי הניהול עבור כלל העובדים בארגון, ללא קשר לגובה השכר שלהם. זאת בניגוד לסוכנויות פנסיוניות אחרות או חברות ביטוח הנוטות להציע תנאים שונים, התלויים בגובה השכר של כל עובד. cover מציעה דמי ניהול אטרקטיביים לכלל העובדים, ובכך דואגת לשיפור התנאים הפנסיוניים עבור כולם. זהו יתרון אדיר עבור העובדים, והוא תורם משמעותית לשביעות רצונם מהארגון. 

 

4.התאמה אישית לכל עובד – השימוש בטכנולוגיה מתקדמת מאפשר ל-cover להעניק לעובדים פתרונות מותאמים אישית לצורכיהם. כל אחד יכול להיכנס לאזור האישי במערכת קאבר מכל מקום ובכל עת, והוא מאפשר לכל אחד ואחת מהעובדים לעקוב אחרי הפנסיה שלהם, לצפות בנתונים אישיים ולקבל שירות מותאם אישית. באופן זה, מעסיקים יכולים להיות בטוחים שהעובדים מקבלים את הפתרונות הטובים ביותר, מה שמוביל לשביעות רצון גבוהה יותר ומוטיבציה גבוהה יותר בקרב העובדים.

cover למעסיקים – דשבורד מקיף לניהול פנסיוני מתקדם

לא רק העובדים נהנים מכלי הניהול הפנסיוני של קאבר – גם המעסיקים מקבלים כלי ייעודי שעוזר להם לנהל את הפנסיות של עובדיהם בצורה יעילה וחכמה. הדשבורד המהפכני של קאבר מאפשר למחלקות הכספים ומשאבי האנוש בארגון לעקוב אחרי מצב ההצטרפות של כל עובד לאזור האישי של cover, בין אם הוא מנוהל דרך סוכן של cover ובין אם דרך סוכן חיצוני. הדשבורד מציג את כל המידע הרלוונטי על העובדים במקום אחד, ובכך חוסך זמן ומשאבים רבים לארגון.

 

מעבר לכך, צוותי הניהול בחברה יכולים לנהל מעקב ברור ומדויק אחר התקדמות תהליכי הפנסיה של העובדים. הכלי מאפשר להבין בקלות האם כל עובד סיים את שלב ההצטרפות, אילו עובדים צריכים תמיכה נוספת והאם יש מידע חסר. באופן זה, המעסיקים תמיד נמצאים עם האצבע על הדופק, הם מעורבים ומעודכנים במצב בכל עת, ויכולים לספק לעובדים את הפתרונות הטובים ביותר ולעמוד בכל ההתחייבויות הפנסיוניות שלהם כלפי העובדים.

וזה לא הכל: יתרונות נוספים של השירות של cover

מעטפת השירותים של קאבר מציעה הרבה יותר מפתרונות טכנולוגיים לתפעול פנסיוני למעסיקים ולעובדים שלהם. מנהלי ההסדרים הפנסיוניים של קאבר מספקים שירות מקצועי ואנושי לכל עובד ומלווים את המעסיקים בכל שלב ובכל דרישה חוקית הנוגעת לפנסיות של העובדים.

 

חברת קאבר תומכת בשקיפות מוחלטת עבור המעסיקים והעובדים, מה שמבטיח שכל התהליך מנוהל בצורה שקופה, נגישה ומדויקת. מדובר בשירות המספק מענה מקצועי מקיף, ומשאיר את העובדים והמעסיקים כאחד – עם ראש שקט. 

לסיכום

הבחירה במנהל הסדר פנסיוני טכנולוגי של חברת קאבר היא מהלך חכם, שיכול לשפר משמעותית את הדרך בה הארגון שלכם מנהל את הפנסיות של עובדיו.


עם יכולות מתקדמות לניהול ומעקב, שקיפות מלאה, ויכולת להוזיל את דמי הניהול לכלל העובדים, cover מציעה למעסיקים פתרון הוליסטי וחדשני. דשבורד המעסיקים של החברה מרכז את כל הנתונים הדרושים לניהול הפנסיה בארגון בצורה יעילה וחכמה, והאזור האישי במערכת, מספק לכל עובד שקיפות ושליטה על עתידו הכלכלי.

 

אם גם אתם רוצים לספק לעובדיכם את התנאים הפנסיוניים הטובים ביותר, תוך התייעלות ארגונית ושקט נפשי בכל הנוגע לניהול הפנסיוני בארגון שלכם, צרו איתנו קשר והצטרפו לשירות המהפכני של קאבר שיחסוך לכם המון זמן יקר, טרחה וכסף.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

למה כל מעסיק זקוק למנהל הסדר פנסיוני עם יכולות טכנולוגיות? הכירו את cover

השירות המהפכני שמספק פתרון הוליסטי לניהול הפנסיוני...

חיסכון פנסיוני בקליק: המהפכה הדיגיטלית שתשנה את עתידכם הכלכלי

מערכת מתקדמת מביאה בשורה חדשה לעולם החיסכון הפנסיוני:...

מה גורם לאנשים לא לבדוק את דמי הניהול בקרנות הפנסיה?

מחוסר ידע ועד חשש מלמידה: אלה הסיבות שמונעות מרבים...

מה עושים אחרי שקיבלנו את דו”ח הפנסיה השנתי?

מדריך מקיף לניהול מושכל של החיסכון הפנסיוני    בכל...

רפורמה חדשה: מסלולי השקעה חדשים בחברות הביטוח

מה משמעות הרפורמה עבור החוסכים וכיצד תוכלו להתאים את...